طاهاطاها، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
تانیاتانیا، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

طاها و تانیا

نه ماهگی دخترم تانیا خانم

1394/5/9 12:32
نویسنده : سهیلا
481 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر نازم . سلام به دردونه خوشگل و با نمکم . نمی دونم که بعدها ، وقتی این پست رو می خونی چند سال داری و شرایط به چه گونه ای هست ؟ اما عزیزترینم ، قشنگترینم : امروز شما نه ماه از لحظه تولد شیرین و رویاییت می گذره . تو نه ماهه که وارد زندگی ما شدی و شیرینی و حلاوت اون رو صد برابر بیشتر کردی . قربونت برم الهی . نه ماه زیباترین و بهترین روزهای زندگیمون رو من و مامان در کنارت گذروندیم .اشکهات ، لبخندهات ، غر زدنهات ، بی خوابیهات ، دل دردهات ، سرفه کردنهات ، دلبری هات ، بازیهای کودکانت ، خنده های دلبرانت ، عشوه های دخترانت ، نگاههای عاشقانت ، .... همه و همه زیبا بود . زیبا و دلنشین . مطمئنم که از این زیباتر هم خواهد شد . تو مرکز امیدی ، برای بدست آوردن تمام زیباییهای دنیا . نه ماهگیت رو بهت تبریک میگم. بازم از خدا میخوام هر کسی رو که در آرزوی داشتن گلی چون تو نازنین هستش ، حاجت روا کنه و یه فرشته پاک و مهربون بههش عطا کنه . چون بنظر من با دادن اولاد به پدر . مادر رحمانیت خدا معنا پیدا می کنه . دوستت دارم چشم خوشگله بابا . دوستت دارم نازنین دختر من . ای همه سراپا خوبی و رحمت ..

تو این ماه یاد گرفتی چهار دست و پا بری.دست دستی کنی.آب رو هم میگی...

وزن 10400 

قد74

دورسر 44/5

پسندها (1)

نظرات (0)